Kundtyp: Företag | Privat

Kaffe för kaffeälskare

Filtrera efter Clear
Vanliga frågor
Hur fungerar prenumerationerna?  Efter att du lagt din beställning kommer vi att godkänna din order, du kommer att få ett mejl från oss när din order är godkänd. Därefter packar och skickar vi ditt färskrostade kaffe som levereras till din brevlåda eller dörr vanligtvis inom 1-3 dagar. Vid beställning kan du bestämma vilket intervall du vill få ditt kaffe levererat, välj mellan varje vecka till en gång i månaden. 
Vad händer om jag ångrar mig efter att jag gjort en order?

Du kan när som helst lägga till, byta eller ta bort produkter i ditt Abonnemang. Detta görs via Användarkontot. Ändringen av Abonnemanget måste ske senast en vecka före din nästa planerade leverans för att innehållet ska hinna uppdateras till nästkommande leverans.

Kaffet som jag fick hem i min prenumeration är inte samma som förra månaden För våra prenumerationer väljer våra kaffeexperter ut vilket kaffe som ska skickas ut en specifik månad, beroende på vilken kaffesäsong vi befinner oss i. Allt för att du ska få ett så färskt kaffe som möjligt. 
Vad ska jag göra om det är något fel med mitt kaffe? Vi ansvarar för uteblivna varor eller varor som är felaktiga enligt gällande lagstiftning. Önskar du göra gällande fel i beställd vara ska kontakta oss så snart som möjligt efter att felet upptäckts via telefon +46 54 3000 450 eller via vår mejl contact@lofbergs.se. 
Kan jag pausa min prenumeration istället för att säga upp? Självklart, du kan pausa och återuppta ditt Abonnemang när som helst. Du administrerar själv Abonnemanget via ditt Användarkontot.